Friday 25 November 2011

MESYUARAT RANCANGAN PENDIDIKAN INDIVIDU (RPI) PPKI 2011

Mesyuarat Rancangan Pendidikan Individu (RPI) untuk murid-murid Program Pendidikan Khas Integrasi SK.Pekan Sipitang sekali lagi dilaksanakan untuk kali pertama bagi sesi 2011 pada 21 April 2011. Mesyuarat tersebut dikendalikan di Bilik Wawasan iaitu bilik mesyuarat SK.Pekan Sipitang bersama-sama dengan ibu bapa dan guru-guru PPKI.

Untuk mesyuarat RPI kali pertama ini, Penolong Kanan Hal Ehwal Murid SK.Pekan Sipitang, Puan Rokiah binti Hj. Saria telah dijemput untuk mempengerusikan mesyuarat tersebut.

Senarai nama ibu bapa dan guru-guru PPKI pada buku kehadiran ke Mesyuarat Rancangan Pendidikan Individu PPKI sesi 2011.




Mesyuarat Rancangan Pendidikan Individu PPKI SK.Pekan Sipitang 2011.

En.Mohd Najib bin Mohd Shafie, Penyelaras PPKI memberikan penerangan ringkas tentang tujuan
mesyuarat tersebut dijalankan.

Penolong Kanan Hal Ehwal Murid SK.Pekan Sipitang, Puan Rokiah binti Haji Saria memberikan ucapan alu-aluan kepada ibu bapa dan guru-guru PPKI sebagai pembuka mesyuarat RPI tersebut.












Mesyuarat RPI kali pertama untuk sesi persekolahan 2011 berjalan dengan lancar dan mencapai objektif yang telah ditetapkan. Ribuan terima kasih ditujukan kepada ibu bapa yang sudi berkorban masa dan tenaga untuk hadir ke mesyuarat tersebut serta kepada guru-guru PPKI yang telah merancang dan membentuk RPI murid-murid PPKI dengan teliti dan mudah difahami oleh ibu bapa. 

RPI yang telah dirancang dan dibentuk oleh guru-guru PPKI berdasarkan kepada kelemahan dan kekuatan murid akan dilaksanakan berdasarkan kepada tempoh yang telah ditetapkan. Selepas tempoh tersebut, mesyuarat RPI bersama-sama dengan ibu bapa murid akan dijalankan sekali lagi untuk melihat sejauhmana keberkesanan RPI yang telah dirancang untuk tindakan lanjut.

No comments:

Post a Comment